Sunday, June 21, 2009

Di-Tagged oleh Shep dan Wani

1.Kekasih saya adalah : Zahir Ariff bin Zulkifli Jasmin. dia nak anak lelaki named after him which is Ariff Zahir. Then it'll be like ariff zahir bin zahir ariff. i laughed my butt off.

2. Saya sedang mendengar : the saturdays-UP "if u lose me than u know..ur just a bit too slow"

3. Mungkin saya patut : mencari kerja di johor agar mudah melaksanakan tugas sebagai seorang anak

4. Saya baru sudah : shi shi..lega~~~~

5. Beza rakan, sahabat, dan teman : haaa...indifference..my biatches are all that..yes my circle of (true) friends is that small

6. Saya tidak faham : knp saya begitu bodoh dalam temuduga lepas

7. Saya perlu mencari : DUIT yang banyak

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "morning" oleh ikhwan iaitu 5jam lepas. we haven't speak since then..dua2 dok layan internet

9. Makna kehidupan : dikelilingi org2 yang tersayang..duit yg xbyk tp xsikit ...asal mencukupi

10. Cinta itu adalah : clueless

11. Saya paling suka : makan..(klo huda pasti membuas)

12. Saya akan cuba : mencari kerja yang lebih baik n pays better dengan sedaya upaya

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : to balance the sentence..mcm "ok lah"..kite nk ckp xde la best tp xde la best sgt kn? klo ckp ok je, mksd de da lain...dan memendekkan ayat tu..jimat masa dan tenaga

14. Telefon bimbit saya : W910i kot...

15. Katil saya : beli dari zati beserta tilam hanya RM50

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : "bz ke?" apabila saya buat layan xlayan tu paham2 sendiri la..(ditujukan kepada manusia2 annoying seperti jelung di FB huda)

17. Teknologi adalah : MAGIS

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : msakan ap saya paling pandai msk ek???????ala..sme same je..kite yg masak die..bukan die msk kite

19. Semalam : saya mengurung diri didalam bilik sambil membuat kerja...huhuhu

20. Hari ini : saya tensen dgn kejadian "event" yang azalinya xde bende yang pasti..menambahkan kerja saya

21. Malam ini saya akan : menatap muka bf saya sepuas2nya.....nnti da praktikal xdpt menatap selalu..***mode: emo****

22. Esok pula saya akan : kje dgn muka masam

23. Saya betul2 inginkan : hadiah wang tunai untuk FLY FM END BIT & WAKEUP UR BRAIN

24. Badminton atau futsal : futsal..atleast ade geng nk main card

25. Karaoke : adalah tempat saya "menyumbangkan" suara

26. Kereta : kaki saya..tanpa kereta siapalah saya

27. Bilik yang terang atau gelap : indifference ..saya tdo mati

28. Makanan jepun adalah : sihat, edible hanya kepada yang tahan

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Michael, could u pls give me a raise??say about 500????(sambil mengangkat kening)

30. Siapa yang anda tag : huda saja yang tinggal..yg lain sme da buat

No comments:

Post a Comment